خدمات سئو سایت
نوشته شده توسط : shaapaarak

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) هنر و دانش کسب رتبه بندی بالاتر صفحات در موتورهای جستجو مانند Google است. از آنجا که جستجو یکی از اصلی ترین راه هایی است که افراد به کمک آن مطالب را به صورت آنلاین کشف می کنند ، رتبه بالاتر در موتورهای جستجو می تواند منجر به افزایش بازدید به یک وب سایت شود. با کسب خدمات سئو سایت می توانید در کسب و کارتان پیشرفت کنید.

در گوگل و سایر موتورهای جستجو ، صفحه نتایج غالباً دارای تبلیغات پولی در بالای صفحه و به دنبال آن نتایج عادی یا آنچه بازاریابان جستجو "نتایج جستجوی ارگانیک" می نامند ، می باشد. از ترافیکی که از طریق سئو استفاده می شود غالباً به عنوان "ترافیک جستجوی ارگانیک" یاد می شود تا از ترافیکی که از طریق جستجوی پولی حاصل می شود متمایز شود. جستجوی پولی غالباً به عنوان بازاریابی موتور جستجو (SEM) یا پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) شناخته می شود.

خدمات سئو سایت

مزایای سئو

بهینه سازی موتور جستجو بخش کلیدی بازاریابی آنلاین است زیرا جستجو یکی از اصلی ترین راه های جستجوی کاربران در وب است. در سال 2014 ، بیش از 2.5 تریلیون جستجو در سراسر جهان در سراسر موتورهای جستجو مانند Google ، Bing ، Yahoo ، Baidu و Yandex انجام شده است. برای اکثر وب سایت ها ، ترافیکی که از موتورهای جستجو حاصل می شود (معروف به ترافیک "طبیعی" یا "ارگانیک") قسمت عمده ای از کل بازدید آنها را تشکیل می دهد.

نتایج جستجو در یک لیست مرتب شده ارائه می شود ، و هرچه یک سایت بالاتر از آن لیست بتواند بازدید کند ، بازدید سایت بیشتر خواهد شد. به عنوان مثال ، برای یک جستجوی معمول جستجو ، نتیجه شماره یک 40-60 of از کل بازدید برای آن پرسش را دریافت می کند ، با تعداد دو و سه نتیجه ترافیک قابل توجهی. فقط 2-3٪ از جستجوگران فراتر از صفحه اول نتایج جستجو کلیک می کنند. بنابراین ، حتی یک پیشرفت کوچک در رتبه بندی موتورهای جستجو می تواند منجر به بازدید بیشتر وب سایت و به طور بالقوه برای یک وب سایت شود.

به همین دلیل ، بسیاری از مشاغل و صاحبان وب سایت سعی می کنند نتایج جستجو را دستکاری کنند تا سایت آنها بالاتر از رقبای خود در صفحه نتایج جستجو (SERP) ظاهر شود. اینجاست که SEO وارد می شود.

خدمات سئو سایت

نحوه بهینه سازی موتور جستجو

موتورهای جستجو مانند Google از الگوریتم یا مجموعه ای از قوانین برای تعیین صفحات نمایش داده شده برای هرگونه پرسش استفاده می کنند. این الگوریتم ها بسیار پیچیده تکامل یافته اند و صدها یا حتی هزاران عامل مختلف رتبه بندی را برای تعیین رتبه بندی SERP های آنها در نظر می گیرند. با این وجود ، سه معیار اصلی وجود دارد که موتورهای جستجو برای تعیین کیفیت سایت و نحوه رتبه بندی آن ارزیابی می کنند:

پیوندها - پیوندها از وب سایت های دیگر نقش اساسی در تعیین رتبه بندی یک سایت در Google و سایر موتورهای جستجو دارند. به همین دلیل ، پیوند می تواند به عنوان رأی با کیفیت از وب سایت های دیگر تلقی شود ، زیرا صاحبان وب سایت بعید است به سایر سایت های بی کیفیت پیوند دهند. سایتهایی که از بسیاری از سایتهای دیگر پیوند می گیرند از نظر موتورهای جستجو از اعتبار (به نام "PageRank" در Google) برخوردار می شوند ، خصوصاً اگر سایتهایی که به آنها لینک می دهند معتبر هستند.

 

محتوا - موتورهای جستجو علاوه بر اینکه به پیوندها نگاه می کنند ، محتوای یک صفحه وب را نیز تجزیه و تحلیل می کنند تا تعیین کنند که آیا برای هر گونه جستجوی خاص مرتبط است. بخش عمده ای از SEO در ایجاد محتوایی است که به سمت کلمات کلیدی مورد نظر کاربران موتورهای جستجو در نظر گرفته شده است.

ساختار صفحه - سومین م componentلفه اصلی SEO ، ساختار صفحه است. از آنجا که صفحات وب با HTML نوشته شده اند ، نحوه ساختار کد HTML می تواند بر توانایی موتور جستجو در ارزیابی یک صفحه تأثیر بگذارد. درج کلمات کلیدی مرتبط در عنوان ، URL و سرصفحه های صفحه و اطمینان از خزنده بودن سایت ، اقداماتی است که دارندگان سایت می توانند برای بهبود سئو سایت خود انجام دهند.

خدمات سئو سایت

فرآیند بهینه سازی موتور جستجو شامل بهینه سازی هر یک از این م componentsلفه های اصلی الگوریتم های موتور جستجو به منظور رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو است.

تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو

درک نحوه کار موتورهای جستجو تنها اولین مرحله از روند بهبود رتبه بندی جستجوی سایت است. در واقع بهبود رتبه سایت شامل استفاده از تکنیک های مختلف SEO برای بهینه سازی سایت برای جستجو است:

تحقیقات کلمات کلیدی - تحقیقات کلمات کلیدی اغلب نقطه شروع سئو سایت است و شامل بررسی این است که سایت در حال حاضر برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می کند ، رقبا برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می کنند و کلمات کلیدی دیگر مشتریان بالقوه به دنبال چه چیزی هستند. شناسایی اصطلاحاتی که جستجوگران در جستجوی Google و سایر موتورهای جستجو به کار می برند ، هدایت می کند که چه محتوای موجود را می توان بهینه کرد و چه محتوای جدیدی را می توان ایجاد کرد.

بازاریابی محتوا - پس از شناسایی کلمات کلیدی بالقوه ، بازاریابی محتوا وارد عمل می شود. این می تواند به روزرسانی محتوای موجود یا ایجاد محتوای کاملاً جدیدی از محتوا باشد. از آنجا که گوگل و سایر موتورهای جستجو به محتوای با کیفیت بالا اهمیت می دهند ، مهم است که تحقیق کنید چه محتوایی از قبل موجود است و یک محتوای جذاب ایجاد کنید که تجربه کاربری مثبتی را ارائه دهد و شانس بالایی در نتایج موتور جستجو داشته باشد . محتوای خوب همچنین شانس بیشتری برای به اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی و جذب لینک دارد.

 





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: